niedziela, 17 listopada 2013

Weekendowo

Mało czasu dla siebie miałam w ten weekend, nawet wyspać się specjalnie nie zdążyłam...
Jakoś pochłonęło mnie sprzątanie, gotowanie i nadrabianie zaległości wszelakich :-)
Coś tam sobie dłubię wieczorami, ale niczym skończonym pochwalić się nie mogę.
Za to pochwalę się niespodzianką, jaka przyleciała do mnie kilka dni temu od Dobrosławy :-)



Baaaardzo się ucieszyłam dostając tyle fajnistych bożonarodzeniowych przydasi :-)
Jeszcze raz dziękuję bardzo.

Dodatkowo chciałam pokazać Wam jakie fajne torty pampersowe robi moja koleżanka Lidzia :-) 
Szacun za cierpliwość w zawijaniu i wiązaniu kokardek!


W środku ukryte są dodatkowe prezenciki: oliwka, nawilżane chusteczki i kremik dla maluszka :-)
Zdjęcia robione komórką i dlatego troszkę słaba jakość.

Pozdrawiam serdecznie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ślicznie dziękuję za wizytę :-)
Pozdrawiam serdecznie!