wtorek, 3 listopada 2015

Dla Burmistrza :-)

Zestaw kartka w pudełku - miał być stonowanym i skromnym podarkiem 
od pracowników z okazji imienin :-)




Ostatnio mam twórczą niemoc :-(
Wypadałoby się brać za świąteczne kartki, ale od dwóch tygodni w ciągu dnia nie mam czasu, 
a wieczorami włącza mi się blokada totalna. A takie ładne mam papierki świąteczne...
Muszę się przełamać. Potrzebuję, żeby mnie ktoś kopnął w 4 litery!
Chociaż jakieś działania świąteczne już dzisiejszego ranka podjęłam - zamówiłam prezenty 
dla męża i od męża dla mnie ;-) Wolę mu tego na ostatnią chwilę nie zostawiać, 
bo chłop zarobiony jest ;-)
Akurat dziś rano napatoczyła mi się po fajnej cenie rzecz, o której już od jakieś czasu myślę :-D
Może to będzie ten bodziec do rozpoczęcia świątecznej produkcji kartkowej? Oby!

Pozdrowionka!

4 komentarze:

  1. Kartka dla burmistrza? No,no,wyższe sfery:)))))Aniu,przyjmij zatem mojego kopa w Twoje cztery litery,masz szczęście że nie zabolało:)) I bierz się do roboty,Ola już tutaj daje czadu,piękne kartki porobiła....Czekamy na Twoje,przyjmujesz wyzwanie?
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, dzięki! :-) Kop na rozruch przyjęty, wyzwanie też :-)))
      Plany ambitne miałam na start dziś wieczorem, ale brat przyniósł swoje spodnie robocze do naprawy i walczyłam z powyrywanymi kieszeniami (oj nie lubię, nie lubię, bo moja maszyna nieszczególnie radzi sobie z mega grubymi przeszyciami i wzmocnieniami...).
      A że Ola narobiła karteczek, to wierzę. Szkoda, że na bloga nie wrzuca.
      Ty też pewnie ostro działasz, co?
      Pozdrowionka!!!

      Usuń

Ślicznie dziękuję za wizytę :-)
Pozdrawiam serdecznie!