środa, 6 listopada 2013

Torebeczka

W prezencie imieninowym dla mamy miałam parę kolczyków, które chciałam zapakować 
w zwykłą torebeczkę z szarego papieru - samodzielnie ozdobioną. 
Widziałam już kilkakrotnie takie dzieła w necie i strasznie mi się podobały. 
Niestety nie znalazłam nigdzie takich gotowych malutkich "tytek", 
więc postanowiłam sama coś wykombinować... Tak powstała maleńka torebeczka 
ze złotawego falowanego papieru, zrobiona wg kursu tutaj 
(co prawda wszystko cyrylicą, ale kurs super sfotografowany:-).



Zrobienie torebeczki zajęło mi jakieś 5 minut, a ozdobienie też niewiele.
Przy ozdabianiu wykorzystałam wyzwanie Bingo u Scrapgangsterek
u mnie czwarty rząd w pionie: przeszycia, koronka, vintage, media, sznurek.
Użyte media: mgiełka ruda perłowa do psiknęcia gazy i klateczki, glass effect na ptaszku,
 złote perełki w płynie.








Pozdrawiam Was serdecznie i miłego dnia życzę :-)

15 komentarzy:

  1. Kreatywność ..to jest to coś co nas ratuje kiedy nie ma nic gotowego pod ręką! Wyszło Ci świetnie ! A jakie fajne wyzwanie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna torebeczka, pewnie zachwyciła mamę bardziej niż kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna, powodzenia w wyzwaniu...właśnie - ciekawe co wywołało większy zachwyt??? zapraszam do siebie http://moje-drugie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :-) No tak, bardzo się podobała :-)

      Usuń
  4. Torebka prześliczna ! Powodzenia w wyzwaniu :)
    Zapraszam do mnie www.szufladajustyny.blogspot.com
    Dzisiaj o różyczkach z papieru ręcznie robionych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ pomysłowe opakowanie! Świetnie wygląda :D
    Pewnie Mama ucieszy się równie bardzo z tego opakowania, jak z samych kolczyków ;)
    Dziękuję za udział w zabawie Scrapgangu!

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniały pomysł na zapakowanie prezentu

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna! Wspaniały pomysł z ręcznie robioną torebką - szczególnie tak śliczną!

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za wizytę :-)
Pozdrawiam serdecznie!