poniedziałek, 21 lipca 2014

Warsztaty tagowe Scrapek.pl

Hej! Hej!

W sobotę miałam przyjemność uczestniczyć w warsztatach organizowanych przez 
Scrapek.pl, a prowadzonych przez Chimerę :-)
Każda z dziewczyn podczas warsztatów poczyniła tag ze zdjęciem.
Ja zdecydowałam się na paletę kolorystyczną raczej dla mnie nietypową.
A co?! W domu nie posiadam takich kolorów mgiełek ani tuszy, 
więc czemu nie wykorzystać okazji? :-)



Całkiem nie w moim stylu - fajnie czasem zrobić coś inaczej, 
chociaż nie zaliczam taga do super udanych :-)

Pozdrawiam Was serdecznie!!!

1 komentarz:

  1. Ale zaszalałaś! ileż tu się dzieje ...kolorki całkiem fajne , takie letnie można by powiedzieć:) mi się podoba bardzo. a warsztatów bardzo ci zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za wizytę :-)
Pozdrawiam serdecznie!