wtorek, 10 grudnia 2013

Bombki

Niedawno taki pomysł zobaczyłam na blogu z inspiracjami UHK Gallery i totalnie mnie zauroczył :)
A do tego pozwolił upłynnić trochę ścinków, których zbiera mi się już drugie pudło.
Tu pokazuję dwie małe bombki, 
a do skończenia mam jeszcze 2 większe.
Cały komplet poleci do moich przyjaciół.



Pierwszą  bombkę - tą z czerwonymi elementami - zgłaszam na wyzwanie w I Kropka:

http://pracownia-i-kropka.blogspot.com/2013/12/wyzwanie-3-swiateczne-bingo.html

U mnie skos: kwiatek, tekturka i wstążka.

Idę walczyć z bólem głowy... Jest ze mną od ładnych pary dni...
Pozdrawiam serdecznie!

5 komentarzy:

  1. No proszę . ot pomysł na wykorzystanie ścineczków:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawdziwy recycling- uwielbiam. Bombki cudowne :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny pomysl i genialne wykonanie. Ty to wiesz gdzie co podgladnac :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mistrzostwo ! świetne wykonanie i niepowtarzalne są !

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za wizytę :-)
Pozdrawiam serdecznie!