niedziela, 11 sierpnia 2013

Szybciutka karteczka weekendowa





... bo są 2 fajne wyzwania :-)

- Weekendowe Wyzwanie Ekspresowe #8 w Rapakivi - w temacie: kobieca/dziewczęca kartka... bez kwiatów.
Zastanawiałam się co w pierwszej kolejności kojarzy mi się z kobiecością na kartkach i tak:
biżuteria, kosmetyki, koroneczki, kokardeczki, torebeczki, buciki... Tak, trochę przedmiotowo potraktowałam temat, ale co zrobić ;-) I postanowiłam na kartce poukładać wszystko po kolei :-)
                                          
                                              Użyłam m. in.


- Wyzwanie 50 - koła, kółka i kółeczka u Scrapgangsterek
Koło - z wycinankowego arkusza
Kółko - perełka, brylancik i szkiełko, otwarta puderniczka :-), a do tego papier i wstążka w kółeczka
Kółeczka - papier i wstążeczka w groszki.



Pozdrawiam niedzielnie :-)

8 komentarzy:

  1. No cudna, sama dumałam o jakimś al'a pachtworku, ale odpuściłam u Ciebie ta kartka jest bardzo ładna, lekka i oryginalna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna kompozycja! Karteczka śliczna:] pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie połączyłaś wyzwania :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Scrapgangu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna, bardzo pomysłowa kartka :-) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Rapakivi :-)

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za wizytę :-)
Pozdrawiam serdecznie!