piątek, 6 września 2013

Z okazji emerytury - zestaw nr 2

Witajcie! :-)
Weekend tuż, tuż... Właściwie niektórzy już się weekendują. 
Ja mam jeszcze kilka spraw do załatwienia, ale znalazłam chwilkę 
na szybciutki post z drugim zestawem z okazji przejścia na emeryturę.
Troszkę inna kolorystyka, ale klimacik ten sam :-)





2 dni temu dotarł do mnie zestaw ozdobnych tekturek oraz paierów, 
które zamówiłam sobie w Wycinance. Ależ one są SUPER!!! 
Wśród nich były ornamenty-zawijaski na tym zestawie.
Marzy mi się wykrojnik Nestabilities, ale skąd tu wysupłać dodatkowe 100 zł? 

Superowego weekendu wszystkim!
Ja wybieram się na pewno do parku na poszukiwanie jesiennych skarbów z dziecięciem mym :-)


1 komentarz:

  1. Super kolorystyka. Zawijaski rewelacja :) Chyba bede musiala cos zakupic :)

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za wizytę :-)
Pozdrawiam serdecznie!